Tuesday, October 10, 2006

Las-o ba ca merge asa !

"Iti amintesti cum ne-aminteam De zilele cind ne iubeam". (Miki de la K-Pital) Cam asta caracterizeaza mare parte din lucrurile care se fac pe la noi. Inclusiv publicitatea. Eu am ajuns in publicitate din greseala. Nu ma simt prea confortabil si cred ca ceea ce fac eu nu e publicitate. E un simulacru. Publicitate in adevartul sens nu cred ca se face in Romania. Nu cred. Am vazut cateva campanii bunicele si chiar premiate, dar eu nu ma refer la creatie, ci la partea urata a acestui fenomen. Aceea cu grafice, analize de piata, mediaplanuri, etc. Aceea cred eu ca lipseste la 99% din agentiile romanesti. Citeam un interviu cu Directoarea de creatie de la Gavrila si Asociatii in care ea spunea ca treaba merge bine asa, la nivelul asta primar, numai creatie, fara strategie and shit si ca pe ei partea de teorie ii omoara si ii lasa rece. Ce sa mai zic? Degeaba incerc eu sa ii spun unui client ca trebuie sa faca research ca sa ajunga la o imagine a unui produs.Macar niste studii de piata. Nimic! Imaginea produsului trebuie sa fie pe placul patronului, care stie ce e cel mai bine pentru firma sa, si eventual culorile sa ii placa nevestei acestuia. Asta la clientii mici. Cei mari nici nu intra la socoteala. Ei vin de afara cu tiparuri gat facute, noi doar tre sa "bagam" munca de negri. Asta e! Welcome to Romania... Dont`t stay too long..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home