Wednesday, January 17, 2007

Frate nu ai sa imi imprumuti 60 milioane de euro?

Cum de ce? Sa cumpar Castelul Bran frate. E mult? Esti nebun, nu e mult deloc. Numa' din tricouri cu Dracula scot banii astia. Mai pune breloace, sepcute si alte kkturi si imi trag "maibac" d'ala ca al lui nea' Gigi, iar daca vrea Shpilberg sa faca un film acolo imi iau si palat cu turnulete fara numar in mijlocul Bucurestiului. Ai vazut la stiri? Si io... da aia baga povesti. Aia nu stie ce e brandu' ma si nu e nimeni sa le spune. Cum? Cumperi un castel in Germania cu 5 milioane? Cum se cheama frate? Ei vezi? De ce sa iti cumperi casa daca nu stii a cui a fost, cine a construit-o si alte d'astea? Apoi cum iti scoti malaiul pe ea? Il faci hotel? Si cine vine la tine sa manance si sa doarma? Iti spun eu, iti vin toate rudele si nu le iei bani ca nu ai cum ca doar sunt rude iar tu esti un shmecher cu hotel in Germania. Fugi ma d'aci. Castelul lui Dracula e pont si il fac si hotel daca il cumpar. Si ce daca are putine camere? Il fac scump, 1000 euro pe noapte frate si dormi in patu' lu' Dracula. Cum cate? Lasa ma ca avea multe paturi ca doar era bogat daca a facut asa un castel. Si auzi, vorbeste cu var'tu Fane din Germania sa faca rost de doua-trei fetite sa fie acolo. Si auzi frate, facem o camera dintr-aia cu lanturi si bice unde te bate o femeie imbracata in piele... ce spui? Daca imi place? Ma dobitocule, imi bag p#$%a in banii tai si iti inchid acuma daca ma mai jignesti asa pe fatza, si o f*$ pe m@#$ si @#$ *& *&^%$$#.... etc

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Regii si familiile regale erau pe la 1400 nu 1900.

5:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

De cand am vazut ca in Palatul Culturii din Iasi se vand ciorapi, chiloti si alte cele (cu ocazia targurilor de imbracaminte si alte cele care au loc inauntru), nu ma mai mira nimic.

7:06 AM  

Post a Comment

<< Home